Bewusste Verbindung 
Conscious connection

NEWSLETTER May 2015

WAHRHEIT, EINFACHHEIT und LIEBE

Truth, simplicity and love
OM NAMAHA SHIVAIYA

Welcome to RBI Germany

Herzlich Willkommen bei RBI Deutschland


ZWEISPRACHIG: Deutsch englisch     BILINGUAL: German english


                                 

In dieser Ausgabe findest Du:
  in this issue you will find:

                                         

  • Spruch des Monats 
  •  Quote of the month    


  • Shalom – Frieden    Rebirthing in Israel von Heike
  • Shalom - Peace  Rebirthing in Israel from Heike

  • Das Buch der Offenbarung  von Leonard D. Orr
  • THE BOOK OF REVELATIONS        by Leonard D. Orr

  • 9-tägiges Atem - Training
          & Europäisches Rebirther-Treffen 
                     mit
 Leonard Orr   & Heike Strombach 
                  in Marienheide  12. - 20. September 2015    
   
  •       9-day Rebirthing breath-work Training 
                    & European Convention   
    with 
        Leonard Orr &  Heike Strombach 
                   
in Marienheide        12. - 20. September 2015    
          
 
                                                                     
register now!      

   


  • Book: "The seven inhibitors of bliss" by Pauline Win
  • "Return to the sacred" Training with Leonard Orr and staff                                                   in Sierra Hotsprings, CA, USA 6. - 14. June 2015


  • Aktuelle Termine  2015                          Dates and Info 2015                                 heikestrombach.wordpress.com 
  • http://rebirthingbreathwork.com/schedule

Love, truth and simplicity    Wahrheit, Einfachheit und Liebe

Om namaha shivaiya




Wir wünschen Euch viel Spaß beim Lesen unserer News. Wir freuen uns immer
über Rückmeldung. Wir bitten um Entschuldigung, falls jemand die News
unerwünscht erhält! Bitte dann einfach löschen! 

Bitte für Antworten diese email Adresse benutzen:

We wish you fun reading our newsletter! 
Please respond to my new email adress 

Heikestrombach@gmail.com
Truth, Simplicity and Love 
Wahrheit, Einfachheit und Liebe

Om namaha shivaiya




Spruch des Monats  
"Nachdem wir die grundlegende Methode der Atmung und die Elemente 
gründlich beherrschen (Erde, Luft, Wasser, Feuer und spirituelle Gemeinschaft)  wird der Friede Gottes unser Normalzustand. In diesem Zustand gibt es keine Notwendigkeit, keine Dringlichkeit und keine Belastung durch Druck. Wir können den Frieden Gottes, Glück, Fülle, liebevolle Beziehungen, spirituelle Gemeinschaft und eine erfolgreiche, florierende Karriere als Rebirthing Atemlehrer haben. "- Leonard Orr

 
Der Erfolg liegt einen Schritt jenseits der Niederlage!
Napoleon Hill


Quote of the month

"After we have mastered the basic practices of breathing and the elements (Earth, Air, Water, Fire and Spiritual Community) thoroughly the Peace of God becomes our normal state.  In this realm there is no need, no urgency and no stress of pressure.  We can have the peace of God plus happiness, abundance, loving relationships, spiritual community and a successful, thriving career as a Rebirthing Breathworker." - Leonard Orr

The success is a step beyond the defeat!
Napoleon Hill





Shalom – Frieden

Rebirthing in Israel

von Heike Strombach


Meine Reise nach Israel war schon seitdem ich Ori Halevi in Indien vor 4 Jahren ausgebildet hatte, immer mal wieder in unseren Gedanken. Ab und zu fragte Ori mich, ob ich kommen wolle. In meinem Leben versuche ich mich von meiner inneren Stimme leiten zu lassen. Wenn ich Ideen oder Anfragen habe, schaue ich, ob es mein Herz zum singen bringt. Als Ori Ende letzten Jahres wieder nachfragte, sang mein Herz: ja, ich will nach Israel, um ein Rebirthing Training zu machen, und die Menschen und das Land dort kennenzulernen.

Bislang hatte ich sehr vage Ideen über dieses Land. Ist es sicher? Nun, da ich an meiner physischen Unsterblichkeit arbeite, bin ich überall sicher, wenn ich sichere Gedanken habe.

Für Ori war es das erste mal, dass er ein Training organisierte. Also kaufte ich mein Ticket, egal wie groß auch immer das Training sein würde.  Wir halten unsere Termine immer ein für unsere Schulungen und Sitzungen, das ist Teil unseres Schlüssels zum Erfolg.
Und es wurde ein grosser Erfolg!

Als ich in Israel ankam, war es immer noch ziemlich kalt, obwohl es schon Ende April war. Aber die Freundlichkeit der Menschen fiel mir bereits im Flugzeug auf.

Direkt am nächsten Tag hielt ich einen 3 stündigen Vortrag in Tel Aviv und abends begann unser Training in der Nähe von Jerusalem in den Bergen.

Die Menschen die ich kennenlernte, haben mich begeistert. Die tiefen Eindrücke die die Teilnehmer während ihrer Atemsitzungen hatten, hat auch sie sehr berührt.

Unseren Tag mit Feuer, unsere Visionssuche, machten wir am Toten Meer. Es gibt ein paar Bilder auf facebook. Traumhaft!

Unser Besuch in Jerusalem brachte mir tiefe Eindrücke. Diese Vielfalt der Nationen, der unterschiedlichen Religionen und darin die unterschiedlichen Gruppierungen waren energetisch fast überwältigend. Eine Masse an emotionaler Energie.

Die Christen, die Jesus Christus Leidensweg nachgehen, die Klagemauer, das Holocaustmuseum und das Leiden der Juden. Das Problem der Palästinenser und der Muslime. Eine Überwältigung der Gefühle des Opferbewusstseins. Dazu die gegenwärtige Bedrohung durch Terrordrohung und Krieg.


Wir hörten einem Touristenführer zu, der sagte, dass es 2000 Jahre Christenverfolgung hier gäbe, nun von den extremen Moslimen und den extremen Juden. Wir sprachen ihn an, wie er das meine, und begannen eine lange intensive Diskussion. Er vibrierte vor Empörung und Ärger und seine Grundaussage war, das es niemals Frieden geben könne, unter den jetzigen Gegebenheiten. Manche Juden haben ähnliche Gefühle.

Unsere Affirmationen gegen den unbewussten Todestrieb sind hier wichtig. Es ist wichtig, das wir uns beschützt fühlen, geliebt und erwünscht. Auch die Liebe und die Vergebung ist essentiell.

Jesus vergab, viele Christen nicht. Möge die Liebe die Herzen aller Holocaustopfer heilen von allem Grauen. Rebirthing kann hier viel Heilung bringen, und ich hoffe, das es so sein wird.

Mögen wir Menschen uns von unserer Hartherzigkeit, und unserer Gewalt gegeneinander befreien.


Aber trotz allem, das Leben geht hier in Jerusalem seinen gewohnten Gang. Juden, Muslime und Christen, und so viele Menschen, die sich von organisierter Religion abgewandt haben. Die Menschen leben, feiern und gehen ihrer Alltäglichkeit nach. Jerusalem ist die intensive Sammlung aller menschlichen Möglichkeiten. Ich war tief beeindruckt und kann nur jedem empfehlen, dieses Land, und diese liebevollen Menschen hier zu besuchen.

Mir wurde klar, das die Christliche Religion auch einen unterliegenden Vorwurf generell gegen das Judentum vermittelt. Vielleicht ist nur deshalb der Holocaust möglich gewesen.

Ich fühlte, das meine Reise nach Israel etwas tiefes in mir heilte in so vielen Gesprächen Mein Herz kam zuhause an.

Meinen letzten Tag verbrachten Ori und ich am Strand nördlich von Tel Aviv und abends mit traumhaften arabischen Essen.

Ich werde Ende September wieder ein Training dort machen.

Wenn ihr mich begleiten möchtet, meldet euch bei mir.

In Liebe

Shal-om 
Om namaha shivaiya

heike


Begleite mich auf meinen Reisen und meinen Trainings in Deutschland:

9-Tage Rebirthing Atemarbeit Trainings in Klaswipper / Wipperfürth:

  6 - 14. Juni / 1. - 9. August 2015

Ein-  Jahres- Seminar:  06.06. / 1,08. / 12 09.

Reisen 2015


Begleite mich in meinem Training in Indien 8. Mai bis 2. Juni  2015
Wir besuchen Haidakhan, Delhi, Hyderabad,


USA International Rebirther Convention, Staunton, VA
27. Juni bis 12. Juli

Wahrheit, Einfachheit und Liebe        Om Namaha Shivaiya !!


Kontakt: Heike 02269-528

heikestrombach@gmail.com www.rebirthinternational.de


http://heikestrombach.wordpress.com






Shalom - Peace
Rebirthing in Israel
by Heike Strombach

My trip to Israel was since I had trained Ori Halevi in India 4 years ago from time to time in our thoughts. Ori kept asking me, if I wanted to come. In my life I try to be guided by my inner voice. If I have any ideas or requests, I see if it makes my heart sing. As Ori at the end of last year inquired again, my heart sang: Yes, I want to go to Israel for a Rebirthing training and meet the people and see this land!
So far, I had very dare ideas about this country. Is it safe? As I'm working on my physical immortality, I know, I'm safe, if I have safe thoughts.
For Ori it was the first time that he organized a training. So I bought my ticket, no matter how big it might turn out. We keep our appointments always for our trainings and sessions, this is part of our keys for success. 
It was a great success! 

I noticed the friendliness of the Israeli people on the plane was very warm.
When I arrived in Israel, it was still quite cold, although it was already the end of April.

The very next day I gave a 3-hour lecture in Tel Aviv and in the evening our training began near Jerusalem.
The people I met have inspired me. The deep impression that the participants had during their breathing sessions was very touching.
Our day with fire, our vision quest day we spend at the Dead Sea. There are a few photos on Facebook. Fantastic!

Our visit to Jerusalem brought me deep impressions. This diversity of nations, of different religions and in them various groups, were energetically almost overwhelming.
Christians who pursue Jesus Christ Calvary, The Wailing Wall, the Holocaust Museum and the suffering of the Jews. The problem of the Palestinians and the Musleme. An overwhelming feelings of victim consciousness. And the current threat of terrorist threats and war. Masses of emotional energy.

We heard one tour guide who said that there were 2000 years persecution of Christians here, now. Extreme Moslems and the extreme Jews attacking and sabotaging sacred sites. We asked him how he meant his remark, and began a long intense debate. He vibrated with indignation and anger and his basic message was that never can there be peace under the current situation.

Many Jews feel the same feelings.
Our affirmations against the unconscious death must become an important basic thought concept here. It is important that we feel protected, loved and wanted. Love and forgiveness is essential.

Jesus forgave, many Christians do not. May the love of the hearts of all Holocaust victims heal from all dread. Rebirthing can bring a lot of healing here, and I hope that it will be so.

May we humans free ourselfes from our hard-heartedness, and our violence against each other.


Life goes on as usual here in Jerusalem. People live, celebrate and go about their ordinariness. Jews, Muslim, and christians, and so many people that have turned away from organized religion. Jerusalem is the intensive collection of all human possibilities. I was deeply impressed and would recommend anyone to visit this country.
I realized that there is an underlying accusation generally conveyed through the Christian religion against the Jews. Perhaps one of the reasons why the Holocaust has been possible.
I felt that my trip to Israel healed something deep in me in so many conversations. My heart reached home.

My last day Ori and I spent on the beach north of Tel Aviv and in the evening with beautiful Arabic food.
I will come back at the end of September for another training there.
If you want to join me, just contact me.
In Love
Shal-om 
Om Namaha shivaiya
Heike

Join me on my travels and/ or my trainings in Germany:

9-day Rebirthing breath work Trainings in Klaswipper /Wipperfürth :

  11th - 19th of April / 6th - 14th of June /  1st -9th August 2015

One Year Seminar :  06.06. / 1.08. / 12. 09.

Travel 2015

Join me in my trainings in India May 8th  till June 2nd 
We will visit Haidakhan, Delhi, Hyderabad, 
USA  International Rebirthers Convention, Staunton, VA
June 27th till 12th of July

Israel September      9-day training near Jerusalem 

Truth, simplicity and love           Om Namaha Shivaiya!! 



Contact: Heike  02269-528

heikestrombach@gmail.com               www.rebirthinternational.de


http://heikestrombach.wordpress.com

 

Laughter yoga included in all events!!!!






Das Buch der Offenbarung
von Leonard D. Orr
Das Buch der Offenbarung ist eine grosse Denkaufgabe. Wir können darüber herausfinden, ob wir die grundlegenden Wahrheiten des Lebens verstehen. Aber die Wahrheit nimmt uns die Freude, da wir uns selbst so sehen, wie wir sind.  Bist Du darauf vorbereitet, Dich selbst zu sehen?

Alles, was es gibt, ist Energie, Gedanke und Form. Wir sind Geist, Verstand und Körper. Die zwei grundlegenden Eigenschaften des Verstandes sind zu erschaffen und zu zerstören. Wie dem auch sei, wir können die Wirklichkeit beobachten oder an ihr teilnehmen, so lange sie existiert.
Der Raum zwischen den Gedanken, die Stille, ist Gott. Dort treffen wir Gott und zusammen kreieren wir die Qualität unseres Lebens durch unserer Gedanken.

Die meisten Menschen leben in ihren Gefühlen und vergessen, dass sie die Quelle ihrer Gefühle sind. Unsere Denkgewohnheiten sind die Quelle unserer religiösen Gefühle und auch all unserer anderen Gefühle. Wir können auch die Gefühle von anderen Menschen und Gruppen von Menschen übernehmen. Es kann emotionale Energieverschmutzung genannt werden, aber wir gewinnen auch schöne Gefühle durch das Zusammensein mit gottdienenden Menschen und Musik bekommen.

Im Buch der Offenbarung ist der Würfel das Symbol des Verstandes, weil egal wie du den Würfel wendest, er bleibt immer der selbe. Er ist immer richtig herum.
Die Wahrheit ist wie ein zweischneidiges Schwert, ein Schwert, dass sich in jede Richtung bewegen kann. Die kleinsten Dinge im Universum sind Gedanken und Gedanken haben die grössten Dinge im Universum kreiert. Unsere kleinen wie auch die grossen Probleme sind in unserem Verstand erschaffen.
Wir können nicht die wirklichen Qualitäten des Seins, des Lebens selbst, des Geistes oder der Energie, zerstören. Aber leider haben die Menschen ihren Geist dazu verwendet, um zu versuchen, das zu zerstören, was sie nicht erschaffen haben. Wir können nicht die grundlegenden Qualitäten des Seins zerstören, das Leben an sich, Geist oder Energie.
Wenn wir uns in solchen Denkgewohnheiten verfangen, dann erschaffen wir Schmerz für uns selbst: dann arbeiten wir gegen unsere natürliche Göttlichkeit. Wir könnnen Gedanken haben, die unsere natürliche Göttlichkeit negieren, aber damit erschaffen wir einen inneren Konflikt und Selbstsabotage.

  Jesus sagte, dass alle Prophezeiungen in seiner Generation erfüllt sein würden. Alle Prophezeiungen sind in der Regel in jeder Generation erfüllt. Wir brauchen uns nur umsehen, um dies zu bemerken. Die Wahrheit in uns selbst zu realisieren ist die Widerkehr Christi. Das Wort Christ bedeutet, mit Verstehen herschen.
Wenn wir in Harmonie mit unserer göttlichen Natur leben  - unserem Gott-Selbst, dann beherschen wir unser Bewusstsein und unsere Angelegenheiten mit Verstehen. Wenn unsere Gedanken bewusst sind, und in Harmonie mit unserer göttlichen Natur und unseren Intentionen und Wünschen, dann sind wir schon im Himmel auf Erden.


Wenn wir von Eltern und Erfahrungen aus der Vergangenheit konditioniert sind, können wir in einem ständigen Konflikt und Schmerz und Elend sein, und wünschen uns durch den Tod zu entkommen. Wenn wir unseren eigenen Verstand beherrschen, und in der Realität jenseits des Verstandes leben, wir sind im Himmel. Wir sind in der göttlichen Substanz, der Raum zwischen unseren Gedanken.

Wir könnnen das zweite Kommen Christi jederzeit erleben, wenn wir den Raum zwischen unseren Gedanken betreten und den Inhalt des nächsten Gedanken wählen.
So ist das zweite Kommen Christi jeden Tag, wir müssen nicht darauf warten. Es ist immer für uns bereit.
Ist dies zu einfach und zu offensichtlich für Dich, um es zu verstehen?
Das, was ich sage ist, dass die Prophezeiungen normalerweise in jedem Moment wahr sind, sie sind einen Art auf das Leben zu schauen.

Das Buch der Offenbarung sagt, wir werden immer nach unseren Werken beurteilt. Unsere Werke sind durch die Qualität unserer Gedanken erschaffen. Das höchste Gericht passiert jeden Moment und wir müssen mit den Resultaten leben, bis wir unsere Gedanken ändern, bereuen.

Das ist die Einfachheit des Evangeliuns. Die gute Nachricht ist, dass wir selbst in Verantwortung über unserer Realität sind. 
Und wir können dieses Evangeliun verbreiten, so dass sich andere auch an der gleichen Kraft und der Güte des Lebens erfreuen - Wahrheit, Einfachheit und Liebe. 

Egal wie ausführlich die prophetischen Symbole auch werden, die einfache Wahrheit ist immer noch die Wahrheit und wir müssen damit leben. Alle Symbole offenbaren Energie, Gedanke und Form. Sie können alle als wahr in der jetzigen Zeit interpretiert werden.

Wenn wir den Verstand und Körper in das bewusste Leben des ewigen Geistes hinein nehmen,  haben wir ewiges Leben. Wenn wir Opfer des unbewussten Todestriebs sind, leiden wir bis wir bereuen, unseren Verstand ändern und in Harmonie mit dem ewigen Geist leben. Für die meisten Propheten sind ihre Prophezeiungen des Weltuntergangs auch Projektionen ihres eigenen unbewussten Todestriebes.
Wenn wir wirklich die Qualität unseres Verstandes vernachlässigen, dann verlieren wir ihn und hören auf im Verstand und Körper zu existieren.
Unsere individuelle Seele wird vernichtet werden. Das ist das Ende.
 Diese einfachen Wahrheiten machen das Buch der Offenbarung ein offenes Buch. Es veranschaulicht die Kraft unserer Gedanken als Individuen und als Gruppen, religiöse oder politische.

Wenn wir unsere Gedanken mit der Natur unseres Geistes in Einklang bringen, werden Gott, der Vater, Babaji und Jesus, Buddha, und allen anderen Heiligen und unsterblichen Yogimeistern sich besser fühlen, mit uns in physischer Form auf dem Planeten Erde zu leben.

Das zweite Kommen Christi ist in Deinen Händen - Deinem Verstand. Die Zeit dafür liegt an Dir und Deinen Freunden. Himmel auf Erden liegt an Dir. Jesus wartet auf Dich.

Die Kirchen sind gescheitert, in jeder Generation seit Christus, weil sie die einfache Wahrheit verpassen. Wahrheit, Einfachheit und Liebe ist das ewige Evangelium. Wir müssen es praktizieren um den Himmel auf Erden zu erschaffen. In dem Maß, wie wir es tun, vergnügen wir uns bereits am Himmel auf Erden.
Jesus sagt: "wenn der Himmel zur Erde kommt, dann gibt es keinen anderen Ort." Der Tod wird überholt sein.

Wahrheit, Einfachheit und Liebe

      Leonard D. Orr
 





Om namaha shivaiya truth, simplicity and love

Heike







THE BOOK OF REVELATIONS
by Leonard D. Orr

The Book of Revelations is a great mind exercise. We can figure it out of we understand the basic truths about life.  But the truth takes the fun out of it and makes us face ourselves.  Are you prepared to face yourself?

All there is is Energy, Thought, and Form.  We are Spirit, Mind, and Body. The two basic functions of the mind are to create and destroy reality.  However, we can also just observe reality or participate in it, as long as it exists. 

The Space between our thoughts, The Silence, is God, where we meet God and together we create our reality by the quality of our thoughts. 

Most people live in their feelings and forget that they are the Source of their feelings.  Our thought habits are the source of our religious feelings as well as all of our other feelings.  And we can catch feelings from other people and groups of people.  It can be called emotional energy pollution, but we can also catch beautiful feelings from groups worshipping God and from music. 

In the Book of Revelations the cube is the symbol for the mind, because which-ever way you turn a cube it is always the same.  It is always right side up.  The truth is a two-edged sword, or a sword that turns every way.  The smallest things in the universe are thoughts, and thoughts have created the biggest things in the universe.  Our small problems are created by the mind as well as our big problems. 

The two basic functions of the mind are to create, and to destroy what we have created.  But unfortunately, people have used the mind to try to destroy what they didn't create.  We cannot destroy the Substantive Qualities of Being, Life-Itself, Spirit, or Energy.  When we trap ourselves in these kinds of thought habits, we just create pain for ourselves.  We are working against our own Divine Nature.  We can have thoughts that negate the qualities of our Divine Nature, but they create inner conflict and self sabotage. 

Jesus said that all the  prophecies would be fulfilled in his present generation.  All the prophecies are usually fulfilled in every generation.  We just have to look around us to notice this. To realize the truth inside of ourselves is the return of Christ.  The word Christ means to rule with understanding.  When we are living in harmony with our Divine Nature – our God-self, we are ruling our consciousness and our affairs with understanding.  When our thoughts are conscious, and in harmony with our Divine Nature and intentions and desires, we are in heaven on earth already. 

When we are conditioned by parents and past experiences, we can be in perpetual conflict and pain and misery and desire escape through death.  When we master our own mind, and live in the Reality beyond the mind, we are in heaven.  We are in Divine Substance, the space between our thoughts. 

We can live the second coming of Christ every time we enter the Space between our thoughts and choose the content of our next thought.  So the second coming of Christ is every day.  We don't have to wait for it.  It is always available to us. 

Is this too obvious and simple for you to grasp? What I am saying is the prophecies are usually true in every moment.  They are a way of looking at life. 

The Book of Revelation says that we are always judged by our works.  Our works are created by the quality of our thoughts.  The Supreme Judgment is happening every moment and we have to live with our results until we change our thoughts – repent. 

This is the simplicity of the gospel.  The good news is that we are in charge of our personal reality.  And we can spread this gospel and have others enjoy the same power and goodness of life – truth, simplicity, and love. 

No matter how elaborate the prophetic symbols become, the simple truth is still the truth and we have to live with it.  All symbols reveal Energy, Thought, and Form.  They all can be interpreted as true in present time. 

When we incorporate the mind and the body into the Conscious Life of the Eternal Spirit we have eternal life.  When we are victims of the unconscious death urge, we suffer, until we repent, change our minds, and live in harmony with the Eternal Spirit.   For most prophets, their prophecies of doom are just projections of their own personal unconscious death urge. 

If we really neglect the quality of our mind, we will lose it and cease to exist in mind or body.  Our individual soul will be annihilated.  This is the end. 

 These simple truths make the Book of Revelations an open book.  It illustrates the power of our thoughts as individuals and as groups, religious or political.

When we align our thoughts with the Nature of Spirit, God the Father - Babaji, and Jesus, the Buddha, and all other Saints and Immortal Yogi Masters will feel better about living with us in physical form on planet Earth. 

The second coming of Christ is in your hands – your mind.  The timing is up to you and your friends.  Heaven on earth is up to you.  Jesus is waiting on you. 

The churches have failed in every generation since Jesus, because they missed the simple truth.  Truth, simplicity, and love is the eternal gospel.  We have to practice it to create heaven on earth.  To the extent that we do, we are already enjoying heaven on earth. 

Jesus said, "When heaven comes to earth, there will be no place to go".  Death will become obsolete. 
 
Truth, Simplicity and Love,
Leonard D. Orr




 Rebirth International lädt ein

9-tägiges Atem - Training
          & Europäisches Rebirther-Treffen
mit
Leonard Orr und Heike Strombach 
und vielen internationalen Rebirthern 
vom 
 12. - 20. September 2015    
Veranstaltungsort: Waldhotel Marienheide
 
  • Es treffen sich dort wunderbare Menschen aus der ganzen Welt
  • Du lernst dir selbst und anderen Atemsitzungen zu geben.
  • Unsere tiefe emotionale Offenheit in den Seminaren und  Mitteilungsrunden wird Dich bereichern
  • Du kannst Dich selbst und Andere besser kennen lernen
  • Wir fasten einen Tag, Schweigen und benutzen bewusst Feuer 
  • Dein Körper freut sich
  • Du wirst Dein Leben besser meistern
  • Es gibt wunderbares Essen - das Menü ist gut für Vegan wie vegetarisch !
  • Lass Dich inspirieren mit Spaß, Tiefe und Freude

   Unser 9-tägiges Atem-Training ist immer wieder neu und anders:  Leonard, charismatisch und begeisternd, voller kreativer Ideen die uns inspirieren, unser Leben harmonischer und liebevoller zu gestalten, begleitet uns gemeinsam mit Heike und anderen international anerkannten Atemlehrern durch diese innere Reise. Alle Seminare während dieses Trainings sind eine Inspiration unser Leben neu zu reflektieren.

Der emotionale und rationale Verstand ist aber nur ein Element unseres Seins - es sind  5 Elemente: Erde, Feuer, Luft und Wasser zusätzlich zur Kraft unserer Gedanken - die Essenz unseres Seins.  Sie stehen uns zur Verfügung, um uns selbst in Harmonie und Einklang mit dem Leben zu bringen.

Wir benutzen unseren Atem,  um uns direkt mit Lebensenergie zu versorgen. Das bewusste Energieatmen, auch Rebirthing genannt, bringt  die Vibration  neuer Inspiration, Heilung, Liebe und Entspannung in unser Leben. Wir können über alle Begrenzungen und Ängste hinauswachsen, und unser Leben erfolgreich in die Hand nehmen.

Seminar-Themen u.a.: bewusstes Denken, unser persönliches Gesetz, 10 Biggies: von Geburt  bis zur Senilität,  körperliche und geistige Gesundheit, Erfolg und Kreativität, Wohlstandsbewusstsein, spirituelle Erleuchtung, politische Verantwortung, 

Dieses Training ist ein unvergeßliches Erlebnis!

Lernen Sie bewusst, tief und verbunden zu Atmen.

Steigern Sie Ihre persönliche Energie.

Nutzen Sie Ihre geistige Kraft zu Ihrem Vorteil.

Lassen Sie sich inspirieren!



Kontakt: Heike Strombach

heikestrombach@gmail.com

02269-528

www.rebirthinternational.de   heikestrombach.wordpress.com/


http://heikestrombach.wordpress.com/leonard-orr-2014/
Rebirth International e.V.
Heike Strombach Klaswipper 30 51688 Wipperfürth Tel/Fax 02269/528 







Rebirth International invites you:


  
9-day Rebirthing breath-work Training 
                & European Convention   
with          Leonard Orr &  Heike Strombach 
                 
venue:   Waldhotel in Marienheide   12. - 20. September 2015    
          
 
  •  You will meet wonderful people  from all over the world
  •  you will learn to give breathing sessions to yourself and others.
  • Our deep emotional openness in the seminars and sharings will enrich you
  •  Our  joy in the seminars and sharings will elevate you
  •   you get to know yourself and others better
  • you will easier master your life 
  • through fasting, silence and fire you will become morecontent and happy
  •    your body will love it
  •   There is wonderful food - the menu is good for Veganas vegetarian - the new management of the WaldhotelMarienheide  is wonderful!
  •      Fun, depth and joy
The same and every time new: the 9-day breathwork training with Leonard Orr.
 Leonard, charismatic and full of creative ideas that can inspire us, to live our life more harmonious and loving, will accompany us, together with Heike and other internationally recognizedbreathing teachers through this inner journey. All seminars during this training are an inspiration to reflect our lives.
The emotional and rational mind is just one element of our being - there are five elements: earth, fire, air and water in addition to the power of our thoughts, they are the essence of our being.They are available to us to bring ourselves into harmony with our selfes, others and in harmony with life. 
We use our breath to supply us directly with life energy. The conscious energy breathing, also called Rebirthing, brings the vibration of  joy, love, healing and relaxation into our life. We can grow beyond all limitations and fears, and make our life successful.

Learn conscious, deep and connected breathing

Improve your personal energy

Use your mental power to your advantage.


Let yourself be inspired!

Seminar topics include: conscious thought, our personal law, 10 biggies: from birth to senility, physical and mental health, success and creativity, prosperity consciousness, spiritual enlightenment, political responsibility

   There is a place waiting for you!

Contact: Heike 

heikestrombach@gmail.com

02269-528

www.rebirthinternational.deheikestrombach.wordpress.com /


Rebirth International e.V.
Heike Strombach Klaswipper 30 51688 Wipperfuerth Tel / Fax 02269/528

venue Waldhotel Marienheide
http://heikestrombach.wordpress.com/leonard-orr-2013/

 


__________________________


 

Termine:
Atem und Lebenszentrum Klaswipper

Ausbildungsprogramm 2015
http://heikestrombach.wordpress.com

Das 5- oder 9-tägige Atemtraining 

und Selbstfindungs-Training 

kann auch als Wochenend seminar besucht werden!


  mit Heike Strombach

Unser Fokus ist die bewußte Gestaltung unseres Lebens, persönlich und professionell.Mit Hilfe unserer geistigen Verbindung zur UnendlichenIntelligenz und dem bewussten Energie-Atmen in Einzelsitzungen reflektieren wir unser Leben.

Schwangerschaftsbegleitung und Unterstützung bei der Auflösung unseres eigenen Geburtstraumas vor und während der Schwangerschaftund der Geburt.

     

im Atem und Lebenszentrum

in Klaswipper, Wipperfürth  


weitere Infos 

    Heike + 49 2269 - 528              www.RebirthInternational.de

email: heikestrombach@gmail.com       http://heikestrombach.wordpress.com 

Om namaha shivaiya




Breath and life center Wipperfürth:
 
Breathing sessions by appointment

Aarati and Mantra singing 

The training program 2015
              http://heikestrombach.wordpress.com  

3- 5- or 9-day 
breathwork and self-discovery  training 

with Heike Strombach 


  Our focus

  •  conscious energy breathing in individual sessions
  •  training of breathing guides and teachers in the 9-day breath worktraining  designed by Leonard Orr,
  • specialized trainings and support during pregnancy and childbirth for pregnant women, couples and professionals.






looking forward seeing you
    
Learn more and call us   @ 
Rebirth International Germany


http://heikestrombach.wordpress.com/leonard-orr-2010/

                       Heike + 49 2269 - 528                                                 


 

      




 
Train personally with Leonard Orr

Many different forms and trainings available!
Please inquire!

LEONARD D. ORR
E-Mail : lenraja@hotmail.com

INSPIRATION UNIVERSITY
P. O BOX 1026
STAUNTON, VIRGINIA 24402 

  PHONE  TELEFON : 001 540-885-0551


IN TRUTH, SIMPLICITY, AND LOVE

________________________


Pauline Wins book is now available as an e-book. This book incorporates all the information in Overcoming The 7 Inhibitors to Bliss plus additional chapters and other extra information. The E-book is called Overcoming The 10 Inhibitors To Bliss and is available on line at Smashwords www.smashwords.com/  or other e-book resellers.  The cost is $US 9.99 



Welcome to the 12th Annual Rebirthing Breathwork Training 
with Founder, Leonard Orr and His Talented Staff!

"Return to the sacred" 
Training with Leonard Orr and staff  
in Sierra Hotsprings, CA, USA 6. - 14. June 2015



Yes, this is professional training, but what it does for your personal growth is astounding.

We use our breath to supply us directly with life energy.  Conscious Energy Breathing, or Rebirthing, brings the vibration of new inspiration, healing and relaxation into your life.

If you are ready to fully take charge of your health and well-being and improve your life, the 12th Annual Rebirthing Breathwork Training may be just the right place for you!  See what Rebirthing Breathwork and our experienced team can do for you!

This premier, west coast training led by Leonard Orr, founder of the world-wide Rebirthing Breathwork movement and held at the beautiful Sierra Hot Springs in the Sierra Nevada Mountains of eastern California is the perfect place to immerse in the world of the healing power of the breath and rejuvenating spiritual practices that you can practice daily to clean and balance your mind's emotions and nourish all of the cells of your body.

The Rebirthing Training offers a wide range of valuable seminars relating to health and wellness, experiences of conscious spiritual community and an opportunity for expanded professional Rebirthing growth.  Learn more about Rebirthing Breathwork's unique approach to lead a life with emotional balance and professional inspiration.  Browse through our website to find out how we can put you on a healthy track for life and feel free to contact the organizer, (Yasoda) Susan Deschenes with your questions and to register.  See Contact information.

 
A Training for Personal and Professional Transformation

 
Sierra Hot Springs is located at the cusp of a National Forest nestled in a corner of the alpine Sierra Valley. 

For centuries, Native Americans have regarded this land as a sacred healing place.  It is also known as the 'Valley of the Seven Winds'.  Now we invite you to join us in discovering the incredible healing power that comes about when nature and hot mineral water are combined with therapeutic breathwork, and spiritual purification practices.  This unique training is perfect for personal and professional growth.

  Wahrheit, Einfachheit und Liebe

Truth, simplicity and love

Om namaha shivaiya


Rebirth International e.V. | Heike Strombach
Klaswipper 30 | 51688 Wipperfürth | Tel/Fax 02269/528heikestrombach@gmail.com  | www.rebirthinternational.de




 

 

 www.rebirthingbreathwork.com

Diese Webseiten wurden optimiert für eine Darstellung im Microsoft Internet Explorer 5.5 und höher. 
Copyright © 2003 Rebirth International e.V.. Alle Rechte vorbehalten.